L’Ajuntament de Silla, a través de les regidories de Normalització Lingüística i Comerç, continua fent difusió de la campanya «Som de barri, de ciutat, de botiga, de mercat». Aquesta vegada repartint bobines de paper alimentari entre els forns, les pastisseries, les carnisseries o les pescateries del poble.
Aquesta campanya naix de la col·laboració entre l’Agència de Promoció del Valencià de Silla i la Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València. Gràcies a aquesta col·laboració, Silla ha pogut convocar dues vegades els premis a l’Ús del Valencià en el Comerç Local; ha repartit bosses de la compra amb els lemes «Jo, comerç local», «Compre en valencià»; està distribuint diversos carros de la compra amb la frase «Som de barri, de ciutat, de botiga, de mercat», i ara ha repartit diverses bobines de paper alimentari entre els comerços.
Segons la regidora de Normalització Lingüística, Laura Millán, «continuarem treballant perquè el nostre poble i el nostre comerç local recupere el caliu valencià que sempre ha tingut amb expressions com ara “Bon dia”, “Què vols mante?”, “Guarda-me’n per a demà”, “Qui va ara?”»