L’Ajuntament de Silla a través de la regidoria de comerç ha posat en marxa la campanya de promoció i animació comercial Vine al Mercat, tot Fresc!
Durant la campanya s’han emés un total de 700 targetes a través de les quals els clients poden obtindre diferents avantatges descomptes i sortejos. Al sorteig celebrat hui de 5 carros de compra amb xecs per valor de 50€ per gastar-los a les parades del mercat municipal, s’han repartit un total d’11.000 números entre tots els usuaris de la targeta que han participat amb les seues compres i els guanyadors han estat Josefa Álvarez Cerdà, Maria Aibar Pérez, Amparo Vidal Rios, Empar Hernández Alapont.
La campanya Vine al Mercat, tot Fresc!, s’emmarca dins del projecte de Revitalització del Mercat Municipal i zona comercial adiacent, subvencionat pels Fons Europeus Next Generation a través del Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme.
I gràcies a aquest projecte s’ha millorat la imatge externa del mercat, i s’ha transformat digitalment, implantant una nova xarxa wifi que arriba a tot el mercat, panells digitals informatius i de publicitat per a les ofertes i difusió de l’oferta comercial i la creació de la web www.mercatsilla.es. També s’ha realitzat una aposta per la sostenibilitat amb la instal·lació de plaques solars en tota la coberta del mercat i s‘ha estat formant als comerciants en economia circular en el marc de l’Escola de Comerç.
Gràcies a aquestes millores al mercat municipal s’ha millorat l’afluència de públic a les instal·lacions en un 9% respecte al mes d’abril.